S. Zubrești

str. Ștefan cel Mare 2

ANUNȚ CONCURS FUNCȚIE VACANTĂ

ANUNȚ CONCURS FUNCȚIE VACANTĂ

13 December 2017

ANUNȚ CONCURS FUNCȚIE VACANTĂ

        Primăria satului Zubrești anunță concurs pentru ocuparea funcției vacante de director al Casei de cultură pe o perioadă nedeterminată. Candidații urmează să depună dosarul pînă la data de 28 decembrie 2017.

Condiţiile de participare la concurs:

    La funcţie  poate candida persoana care îndeplineşte următoarele condiţii de bază:

a)   deţine cetăţenia Republicii Moldova;

b)  deține diplomă de studii superioare;

c)  posedă cunoștințe de operare la calculator;

d)  manifestă spirit de inițiativă, creativitate și flexibilitate;

Persoanele interesate vor depune

personal / prin poștă / prin e-mail dosarul de concurs, care conţine:

a)      cererea de participare la concursul pentru ocuparea funcției vacante; 

b)     CV-ul participantului   

c)      copia buletinului de identitate;

d)      copiile diplomei de studii superioare și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare   profesională și/sau de specializare;

e)     copia carnetului de muncă;

f)      plan de activitate ;

Dosarul la concurs poate fi depus pînă la data de 28 decembrie 2017 pe adresa:

s.Zubrești , r-nul Strășeni , Primăria (biroul primarului).

Date de contact:

tel.023779236 / 060662227

email:secrprimariazubresti@gmail.com

Distribuie mai departe

Alte Anunturi

26 September 2018

Primăria Zubrești organizează sesiunea de informare cu tematica ,, Stop Violența”

Anunț Dumincă, 30 septembrie, 2018, ora 11 00 , în incinta Primăriei Zubrești  se va desfășura  sesiunea de informare cu tematica  ,, Stop Violența”.  La eveniment sunt așteptate toate doamnele și domnișoarele care doresc să cunoască mai multe despre fenomenul violenței în familie  cît și despre m

10 September 2019

Se convoacă şedinţa ordinară a consiliului sătesc Zubrești, la data de 16. 09. 2019

Se convoacă şedinţa ordinară a consiliului sătesc Zubrești, la data de 16 septembrie 2019 ora 15:00. Ședința se va desfășura în incinta Primăriei (sala de ședințe).